13 лютого у нашому Університеті для учасників конференції "Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи" було представлено доповідь "Формування індивідуальних освітніх траєкторій здобувачами бакалаврського рівня вищої медичної освіти при вивченні морфологічних дисциплін", у якій колектив авторів кафедри анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією обгрунтував доцільність впровадження у навчальний процес для здобувачів освіти бакалаврського рівня вибіркових морфологічних та споріднених з ними дисциплін. Для фізичних терапевтів / ерготерапевтів пропонуються для вивчення: ВК 20 Анатомо-фізіологічні основи рефлектотерапії та масажу, ВК 27 Анатомія людини у симуляційних технологіях, ВК 28 Вікова анатомія та фізіологія в реабілітології, ВК 29 Клінічна топографічна анатомія в реабілітології. У доповіді зазначено, що колектив кафедри активно працює над упровадженням у навчальний процес вибіркових морфологічних та споріднених з ними дисциплін, що дозволяє студентам реалізувати своє право на формування індивідуальних освітніх траєкторій та розширити, поглибити та систематизувати знання про будову та функції організму людини. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією запрошує усіх здобувачів освіти для вивчення цих вибіркових компонентів!